Tuesday, July 1, 2008

PLAN BIZ EMAS916

JANA PENDAPATAN

Anda boleh menjana pendapatan secara terus menerusi program emas ini. Sekiranya anda tidak aktif sekali pun, anda tetap berpeluang mendapat 'rebat' setiap bulan selama setahun. Inilah satu-satunya sistem yang membuatkan anda langsung tidak rugi menyertai program emas 916 ini.Bagaimana caranya?Permulaannya anda mesti membuat pilihan pendapatan harian yang dinginkan. Sama ada RM220 sehari atau RM440 sehari atau RM880 sehari.Setelah itu, anda layak menyertai pakej yang disediakan iaitu ;
a) 1 lot emas = RM1560 (10 gm)
b) 3 lot emas = RM4680 (30gm)
c) 7 lot emas = RM10920 (70gm).

JENIS BONUS
1) Introducer bonus (bonus penajaan)
..sekiranya anda memperkenalkan sesiapa sahaja yang ingin menyertai program emas ini, anda akan dibayar RM40 bagi satu lot. Sekiranya 2 lot, anda akan dibayar RM80 dan begitulah lot-lot berikutnya.
2) Pairing Bonus (bonus pasangan)
...sekiranya anda mempunyai sepasang ahli yang menyertai program ini, iaitu seorang di kiri dan seorang di kanan, maka anda akan dibayar RM40.
*Bagi sesiapa yang membeli satu lot emas, maka ia akan berpeluang mencapai pendapatan sehingga 10 pasang setiap hari iaitu RM400.
*Bagi sesiapa yang membeli tiga lot emas, maka ia akan berpeluang mencapai pendapatan sehingga 16 pasang sehari iaitu RM640.
*Bagi sesiapa yang membeli tujuh lot emas, maka ia berpeluang mencapai pendapatan sehingga 22 pasang sehari iaitu RM880.
3) Rebat bonus
...sekiranya anda menyertai program ini, tetapi anda GAGAL mendapat walau seorang pun downline, jangan bimbang , anda tetap mendapat 'rebat' dari pihak syarikat iaitu sebanyak RM30 setiap bulan selama setahun. Semua yang menyertai program ini layak mendapat rebat tersebut.




No comments: